نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1818
-
الف
+

«همایون ارشادی» به «هم بازی» نوید محمودی پیوست

«همایون ارشادی» به سریال نوروزی «هم بازی» به کارگردانی «سروش محمدزاده» و تهیه کنندگی «نوید محمودی» پیوست.

به گزارش آی فیلم 2، «همایون ارشادی» که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال «زخم» شاهد بودند به سریال نوروزی «هم بازی» به تهیه کنندگی «نوید محمودی» پیوست.

ادامه تصویربرداری سریال «هم بازی» به کارگردانی«سروش محمدزاده» در تهران در حال انجام است. با توجه به اینکه این سریال برای نشر در ایام نوروز 1400 در نظر گرفته شده دو گروه تصویربرداری در تهران مصروف ضبط تصاویر هستند.

 دیبا زاهدی، کامران تفتی، حسین مهری، مریم مومن، آتیلا پسیانی علیرضا استادی، امیر کاظمی ، خیام وقار، پادینا کیانی و زهره نعیمی نیز پیش‌تر مقابل کمره سروش محمدزاده رفته بودند.

بعلاوه «همایون ارشادی» ، «نیلوفر کوخانی»، «محیا دهقانی»، «رویا جاویدنیا» و «محمد حیدری» به گروه بازیگران مجموعه نوروزی «هم بازی» اضافه شدند.

این سریال داستان عاشقانه‌ای است که سعی دارد در فضایی جدید با قصه‌ای اجتماعی به قلم «وحید حسن زاده» و «مریم اسمی خانی» با طراحی «نوید محمودی» به روابط جوانان، اشتغال وهویت نگاه ویژه ای داشته باشد.

«همایون ارشادی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران، متولد 5 حمل(فروردین) سال ۱۳۲۶ خورشیدی در اصفهان، در رشته معماری در ایتالیا تحصیل کرده است.

«ارشادی» به واسطه‌ دوستی با همسر «تهمینه میلانی» در سال 1371 خورشیدی در فلم «کاکادو» ساخته «تهمینه میلانی» نقش آفرینی کرد.

وی توسط «میلانی» به «عباس کیارستمی» معرفی شد و موفق شد در فلم «طعم گیلاس» به عنوان نقش اول هنرنمایی کند.

«طعم گیلاس» جایزه نخل طلای جشنواره فلم کن را در سال ۱۹۹۷ خورشیدی بدست آورد و بازی وی نیز مورد توجه قرار گرفت.

«همایون ارشادی» به واسطه حضور در فلم «طعم گیلاس» و موفقیت آن در فستیوال های جهانی و جشنواره کن به عنوان بهترین فلم، نظر کارگردانان بزرگ سینمای جهان را به خود جلب کرد.

وی در سال ۲۰۰۷ میلادی در فلم «بادبادک باز» ساخته «مارک فورستر» نقش یک افغانستانی را بازی کرد.

«بادبادک باز» اولین تجربه بین‌المللی و هالیوودی ارشادی بود که تجربه موفقی برای وی به حساب آمد و نقش آفرینی او نیز مورد توجه منتقدان و عموم قرار گرفت.

این بازیگر ایرانی در فلم «آرمان شهر» محصول سال 2015 میلادی ساخته «ملالی ذکریا» نیز کرکتر یک افغانستانی را عهده دار شد.

فلم سینمایی «لینا» محصول سال 1396 خورشیدی به کارگردانی «رامین رسولی» کارگردان افغانستانی ساکن هالند و تهیه کنندگی «سیاوش حقیقی» از دیگر آثاری افغانستانی است که «همایون ارشادی» در آن به ایفای نقش پرداخته است.

«دلدار» ،«از یادها رفته»، «زخم» و «تا ثریا» از جمله سریال های تلویزیونی است که «همایون ارشادی» در آن ها ایفای نقش کرده است.

از  فلم های سینمایی که همایون ارشادی در آن ها به ایفای نقش پرداخته نیز می توان به انزوا (1395)، ایتالیا ایتالیا (1395)، خرگیوش (1395)،آگورا (2009)، سی دقیقه پس از نیمه شب (2012)، تحت تعقیب ترین مرد (2014)، علی و نینو (2016)، آخرین سکنه (2016) و گنجشک قرمز (2018) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید :

نقش آفرینی «آتیلا پسیانی» در سریال «هم بازی»

بازیگران ایرانی که نقش افغانستانی ایفا کردند / همایون ارشادی (10)

«همایون ارشادی»: فلم سینمایی «بادبادک باز» جایگاه ویژه ای برای من دارد/ تاسیس آی فیلم2 اتفاق بسیار خوبی بود

م ا 

نظر شما
ارسال نظر